Friday 25 November 2011

Secret Recipe: Aeon Bukit Indah Shopping Centre

Asalnya kami nak ke Skudai lagi tapi di tengah jalan kami berubah arah ke Aeon Bukit Indah Shopping Centre. Kami jalan-jalan di ground floor lalu kami singgah di Secret Recipe. Tahukah kalian mereka sudah mempunyai 19 buah cawangan di seluruh negeri Johor ni?  :)

Mereka sifatkan kedai mereka sebagai cafe. Bagi aku cafe ni adalah sebuah tempat mirip coffee shop & snack bar. Aku tertanya kenapa tidak sebagai restaurant ja? Ini adalah kerana mereka menyajikan pelbagai juadah “ringan” hinggalah yang “berat”.  Ada sesiapa boleh tolong jelaskan?  ;) 

Luas


Selesa
Miss S-I-B: Noodle In Tom Yum Soup - RM 13.50 dan Fresh Watermelon - RM 7
Saya: Chicken Lasagne - RM 13.80 dan Iced Lemon Tea - RM 5
 
Boleh dikatakan ruang makan mereka penuh dengan pelanggan. Masa kami sampai, kami dipersilakan masuk oleh pekerja cafe ke meja makan untuk dua orang. Dalam hati saya kata bagus service mereka. Lazimnya kalau ke Secret Recipe, pelanggan akan order kek la kan. Tapi kali ni saya berdua dengan Miss S-I-B memilih bukan kek =) Setelah selesai makan dan minum, tarik nafas, bayar; kami pun beredar dengan perut yang kenyang dan hati yang senang. Puas hati adalah gambaran yang sesuai untuk Secret Recipe.

*mr. sharing-is-caring

No comments:

Post a Comment